loading...

خرید لازم یدکی جک در مشهد

بازدید : 5
پنجشنبه 26 بهمن 1402 زمان : 16:42

در اینجا ما اطلاعاتی را تجزیه و آنالیز کرده‌ایم تا فهرستی از معمول ترین فساد های ماشین را گردآوردی کنیم. همینطور به شما توضیح خوا هیم اعطا کرد که در شکل فساد چه کاری را اعمال دهید و به چه شکل از این فساد ها خودداری فرمائید.

انواع لوازم یدکی جک در مشهد جهت تعویض قطعات خراب خودرو جک در فروشگاه یدکی حقی پیروزی مشهد

بیشترین فساد های ماشین عبارتند از:

فساد یا این که خوابیدن باتری ماشین
شاید یک کدام از متداول ترین فساد های خودرو خوابیدن باتری ماشین باشد که‌این فساد هنگامی بوجود میاید که به زمان زمان بر از خودرو به کار گیری نکرده‌اید و یااینکه ایرادات برقی در خودرو وجود داشته باشد. ولی انگیزه فساد باتری ماشین ممکن میباشد به فساد رله‌ها، وضعیت آب و هوایی، سولفاته شدن باتری و بقیه موردها نیز مربوط باشد.

خرید قطعات جک در مشهد

رانندگی منظم برای شارژ نگه داشتن باتری اصلی میباشد، ولی رانندگی با خودرو در مسیرهای کوتاه انرژی کافی را پشتیبانی نمی نماید به همین استدلال چنانچه قصد دارید به زمان زمان بر از خودرو استعمال نکنید، راز باتری ماشین را غیر وابسته فرمائید تا باتری ماشین نخوابد. از سایر روش های خودداری از خوابیدن باتری ماشین خواهیم توانست به به کارگیری از نگهدارنده های باتری اشاره کنیم. ولی به حافظه داشته باشید که قدمت موثر باتری ماشین در میان ۲ الی ۳ سال است و با مجاورت شدن به‌این مقطع باید باتری ماشین را بده بستان نمایید.

فساد دینام
دینام به ساخت و ساز برق برای خودروی شما یاری می نماید و سوای این قطعه، باتری بوسیله موتور شارژ نمیشود. پس در‌حالتی که دینام از شغل بیفتد، باتری ماشین شما نیز در غایت خالی شود. هیچ نحوه خاصی برای مراقبت دینام نیست، ولی در‌صورتی‌که متوجه شدید که نور و روشنایی لامپ های جلو معدود گردیده‌است و یا این که لامپ های پشت آمپر سوسو میزنند، باید دینام خودرو را گزینه نظارت قرار دهید.

ایرادات برقی
سیستم الکتریکی ماشین شما طیف وسیعی از مدارها میباشد که همگی چیز را از لامپ های جلو گرفته تا سیستم صوتی را در دست گرفتن می نماید. خطاها برقی خودرو ممکن میباشد با سوختن چراغ ها، سوختن فیوزها و… ظواهر شوند. اگرچه می قدرت با به کار گیری از یک مولتی متر و و پاره ای علم اشتباهات برقی خودرو را پیدا کرد، ولی ما سفارش میکنیم رفع این قبیل خطاها را به اشخاص دارای تخصص بسپارید.

فساد شمع ها
شمع ها یکی‌از مهم‌ترین قطعات خودرو می‌باشند چون جرقه‌ای از الکتریسیته ساخت‌و‌ساز می نمایند که نیروی مورد نیاز برای احتراق و فعال‌سازی موتور را ساخت می می نماید. شمع ها پیستون‌ها را به جنبش در میاورند تا خودروی شما بتواند ادغام سوخت و هوای فشرده را بسوزاند و به خودرو اذن دهد که پر‌نور بماند. شمع قطعه‌ای مصرفی به حساب آورده می شود که به طور طبیعیً پس از مدتی نیاز به بده بستان دارااست که سفارش می‌کنیم برای پرهیز از عوارض عدم بده بستان شمع خودرو، هر ۳۰ هزار کیلومتر این قطعه را ردوبدل فرمایید.

جوش آوردن ماشین
جوش آوردن ماشین به خصوص در روزهای گرم سال یکی معمول ترین ایرادات مکانیکی خودرو است. معمولاً فساد اجزای سیستم خنک کننده ماشین مانند واتر پمپ، رادیاتور، ترموستات، حرفه ها و… سبب ساز گرم شدن بیش تر از حد موتور و جوش آوردن خودرو می گردد. ولی انگیزه جوش آوردن ماشین به موردها دیگری مثلا گرفتگی در مسیر جنبش آب، نادر یا این که زیاد بودن مایع خنک کننده و یا این که نشتی در سیستم خنک کننده مربوط میشود که پیشنهاد میکنیم به طبعً در شکل داغ شدن موتور در اسرع وقت به مکانیکی مراجعه نمایید تا اشتباهات سیستم خنک کننده معین و برطرف شوند. در شکل بی توجهی بدین نقص‌ و جوش آوردن ماشین، سوختن واشر سرسیلندر، سوراخ خوردگی بلوک موتور، زخم به سوپاپ ها، سوختن یاتاقان ها و… بوجود خواهد آمد.

سوختن واشر سرسیلندر
یکی‌از دیگر از متداول ترین ایرادات مکانیکی خودرو، سوختن واشر سرسیلندر میباشد که اکثر اوقات هزینه‌های سنگینی برای تعمیر به یار داراست. در توضیح اینکه چرا ماشین واشر می سوزاند می بایست اظهار‌کرد که معمولاً پایین آمدن آب رادیاتور، نقص فنی در ترموستات، فساد واتر پمپ، گرفتگی رادیاتور و سیستم خنک کننده و… منجر ساخت این خلل میگردد که پیشنهاد میکنیم در شکل مشاهده گرمای بیش تر از حد موتور، پایین آمدن توان موتور، خروج دود سپید غلیظ از اگزوز و… سریعاً به تعمیرگاه مراجعه نمائید تا از هزینه‌های تعمیر هنگفت واشر سرسیلندر دوری نمایید.

فساد گیربکس خودکار
امروزه به جهت راحتی رانندگی و سواری با خودروهای دنده خودکار، شاهد استقبال زیاد از خودروهای گیربکس خود کار هستیم. گیربکس اتومات سیستم بغرنج‌ای دارااست که به همین عامل بسیار حساس میباشد و در صورتی به خیر حفظ نشود، مسلماً با فساد های متفاوت روبرو گردد. کلاً عدم ردوبدل به موقع روغن گیربکس، نشتی روغن گیربکس، گرفتگی غربال گیربکس و… انگیزه فساد گیربکس اتوماتیک هستند. درصورتی که شم کردید که مشکلی در بده بستان دنده گیربکس وجود داراست، گیربکس هرج و مرج می نماید و یا این که نشتی روغن گیربکس وجود داراست، در اسرع وقت گیربکس ماشین خویش را به اشخاص دارای تخصص آرم دهید تا با جاری ساختن تعمیرات مایحتاج، از هزینه‌های بسیار زیاد برای بده بستان بدون نقص گیربکس پرهیز نمائید.

فساد دیسک و شیت کلاچ
دیسک و شیت کلاچ یکی مهمترین قطعات خودروهای دنده‌ای است که وظیفه جابجایی نیرو و ردوبدل دنده را بر ذمه داراست. این قطعه معمولاً با اشتباهات و خطاها مختلفی دست و پنچه قابل انعطاف می نماید که فساد دیسک و ورقه عموماً با اصطلاح تک تک شدن دیسک و شیت شناخته میگردد. از آنجایی که دیسک و شیت کلاچ قطعه‌ای مصرفی به حساب میآید شما باید در مدت‌های هنگامی معین این قطعه را ردوبدل فرمایید. همینطور در شکل مشاهده علائم فساد دیسک و ورقه کلاچ که مشتمل بر گاز هرز تناول کردن ماشین، عدم کشش در سربالایی ها، لیز میل کردن کلاچ و… باید سریعاً این قطعه را ردوبدل نمایید.

روغن ریزی ماشین
روغن ریزی یکی مهمترین فساد های خودرو است که اکثر زمان ها این نقص‌ در جاهایی مثل واشر غربال روغن، واشر پمپ روغن، سرسیلندر، گیربکس، موتور، لوله بخاری و جای های دیگر فیس میدهد. انگیزه روغن ریزی ماشین به ایراد در واشر سوپاپ سیلندر، سوختن واشر سرسیلندر، فساد فیتلر روغن، زخم دیدن دوشاخه تخلیه روغن و… مربوط میشود که در شکل مشاهده روغن در ذیل ماشین بایستی سریعاً خودرو را از مجاورت و ذیل حیث اشخاص کارشناس گزینه تحقیق قرار دهید تا روغن ریزی خودرو برطرف گردد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 280
  • بازدید کلی : 280
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی