loading...

خرید لازم یدکی جک در مشهد

بازدید : 22
دوشنبه 7 اسفند 1402 زمان : 19:02

اگرچه هر قسمت از فرایند بده بستان دیسک ترمز بسیار بی آلایش میباشد، ولی می‌اقتدار آن را یک پروسه زمان بر دانست که مجال و انرژی اکثری از شما میگیرد و ممکن میباشد در غایت آن را خطا اعمال دهید. امنیت ترمز از مهم ترین فاکتورهای امنیت سرنشینان خودرو و خویش وسیله نقلیه میباشد. براین اساس هیچ دلیلی نیست که برای اجرا شغل های مرتبط با سیستم ترمز، شما بی‌دقت و معدود‌عنایت باشید.

انواع دیسک ترمز و لوازم یدکی جک در مشهد در فروشگاه انلاین یدکی حقی مشهد

پس در حالتی‌که شم می کنید خودتان به‌تنهایی از پس شغل های مرتبط با آن برنمی‌آیید و ممکن میباشد خطری شما‌را انذار نماید، تمامی کارها را به کارشناس‌ها بسپارید. البته در صورتیکه می خواهید هزینه‌های مرتبط با مراقبت و تعمیرات خودرویتان را معدود نمائید و در کنار آن‌ مهارت‌های خودتان را ارتقاء دهید، مستر یدکی کنار شما تا راهنمای جامعی از بده بستان دیسک ترمز را فراگیری دهد.

خرید قطعات خودرو جک در مشهد

ابزاری که برای ردوبدل دیسک ترمز نیاز دارید
کتابچه راهنمای ماشین
جک آسانسور خودرو
دیسک ترمز تازه (ولی ممکن میباشد بخواهید قطعه را به تراش‌عمل تحویل بدهید)
آچار چرخ
دستکش مطلوب
چهار مبنا
شایسته ترین مجال ردوبدل دیسک
دیسک ترمز معمولا عمری زمانبر دارااست، ولی شما نباید بدین آرزو که دیر وخیم میشود از نظارت کردن آن غافل گردید. براساس تجربیات می‌قدرت ذکر کرد که دیسک‌ها دو موازی لنت ترمز ماشین قدمت می‌نمایند. پس درین فواصل بایستی آنان‌را تحلیل فرمایید تا از تندرست قطعات مطمئن گردید. در لحاظ داشته باشید که درصورتی که به دوران زمان بر با لنت ترمز نقص‌‌دار رانندگی نمائید، همین محرکی‌ست تا زیان‌های متعددی به دیسک وارد گردد و فرصت بده بستان دیسک ترمز جلو بیفتد.

البته در حالتی‌که دیسک در گیر اختلال گردد چه اتفاقی میفتد؟ در شکل فساد این قطعه که ممکن میباشد نازک گردیده یا این که در گیر انحنا گردیده باشد، نمی‌تواند گرمای تولید گردیده از اصطکاک ترمز را بیرون نماید و داغ میگردد، در سود شما با مشکلاتی در ترمزگیری مواجه میشوید که می تواند دردسرهای بزرگی تولید نماید. پیش از تمامی این واقعه‌ها، آرم‌هایی میباشند که اخطار میدهند:

حس لرزه و یا این که صدای غیر معمول در طول ترمزگیری
تغییر و تحول رنگ سطح دیسک
وجود شیار و خط‌های خرد روی دیسک

راهنمای بده بستان دیسک ترمز ماشین
در تصویر تحت به طور خلاصه فرآیند بده بستان اکران داده گردیده است البته در پی مقاله، مرحله‌به‌مرحله پیش میرویم تا به سادگی دیسک ترمز ماشین را ردوبدل فرمایید. قبل از شمردن روند، قابل ذکر میباشد که فرایند بده بستان دیسک ترمز در خودروهای گوناگون همینطور چرخ‌های جلو و عقب خودرو تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و همگی از روند مشخصی تاسی می‌نمایند؛

فرآیند ردوبدل دیسک ترمز

مرحله نخستین: پیش از اینکه تحت ماشین جک بزنید، با رعایت ایمنی خودتان کلیه پیچ‌های چرخ را وا رفته فرمایید تا چرخ‌ها در هوا نچرخند که کارتان مشقت بار و نسبتاً نشدنی خواهد شد.

مرحله دوم: هنگامی ماشین را با یاری جک بالا بردید و از زمین مسافت گرفت، حال می بایست پیچ‌ها را گشوده و چرخ‌ها را تماما از ماشین غیر وابسته فرمائید تا به دیسک ترمز دسترسی داشته باشید.

مرحله سوم: در‌پی شما با کالیپر ترمز عکس العمل میکنید که می بایست آن را هم از رمز خط مش بردارید. با گشودن پیچ‌های متصل به فنر و کالیپر، هم اکنون شما می توانید این قطعه را از دیسک ترمز جداگانه فرمایید. درین مرحله تماما مواظب باشید که کالیپر آویزان و حیران نماند، آن را با امداد بست به بدنه یاری فنر وصل فرمایید تا مبادا به شلنگ ترمز آسیبی وارد خواهد شد.

مرحله چهارم: در‌این مرحله از ردوبدل دیسک ترمز میتوانید دیسک را از مکان خویش بیرون فرمائید. با دقت به سبک دیسک شما میتوانید آن را به یک کدام از این دو شیوه آزاد فرمایید:

دیسک به طور کامل رهاست و صرفا با فشار و یاری پیچ‌های چرخ در مکان خویش جای دارد. که درین حالت، بعداز مفتوح کردن چرخ و کالیپر شما به دیسک ترمز دسترسی پیدا می کنید.
یک پیچ بسیار ریز و خرد از رها بودن دیسک دوری می‌نماید، که در‌این حالت به سادگی و به محض گشودن پیج میتوانید دیسک را بیرون فرمائید. ولی ممکن میباشد به‌ادله فرسودگی پیچ مقداری محکم گردیده باشد که با یاری روغن می تواند این خلل را حل نمایید.
مرحله پنجم: حال می توانید دیسک‌های نو را جایگزین نمائید یا این که به عبارتی دیرین‌ها را به یک تراشکار بسپارید تا تمامی ناهمواری‌ها و شیارهای روی دیسک ترمز را برطرف نماید. بعداز آن، تمامی این فرآیند گذشته را به‌طور برعکس اعمال فرمائید تا قطعات سرجای خویش قرار بگیرند. قطعا به محکم بودن پیچ‌ها اعتنا نمایید تا برای شما خطرآفرین نباشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 281
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی